25 outubro 2008

Solidão e Músicas Melosas: Situação crítica né? rs

Can't Stop The Rain

When we believe our reality
In the words that we say
We're all searching for sanity
Till it drives us away
To that place in the wilderness
In the deep of your mind
You remember the happiness
Wasn't easy to find
Why do we spend time alone
Why don't we end nights together
Isn't it time to come home

I can't stop the rain from falling
Do what you must do
I can only hope to share
The pain I gave to you
Gave to you
We can climb to another world
If we never look down
We can join in the avalanche
And be thrown to the ground
If I'm still a part of your life
Come lay your head on my pillow
And tell me to hold you tonight

Air Supply


Fim de semana estranho!!!!!
Meu dinheiro acabou antes do fim de semana começar
Não sai pq meu tel pifou e eu não consegui falar com ninguém
Fiquei tão desesperada com isso q não percebi q era só ter ido pra casa da minha amiga
Mas como pode um telefone pifar em plena sexta? Só pode ser praga!!!
Enfim, no sábado eu sempre fico muito carente mas este sábado está sendo bem pior pq não encontrei os amigos na sexta, nem saí de casa!!!
As vezes até eu me acho esquisita, ainda não compreendo coisas simples sobre mim mesma como pq só fico carente sábado a noite. Pode ser que seja cansaço por causa do porre de sexta ou ressaca ou só algum tipo extravagante de ritual!!!!!!!!! Sabe quando você sente falta de um sentimento que vc não tem? As pessoas são muito estranhas, eu preferia ter nascido bicho. A vida dos bichos é bem mais fácil!!!!
Então para fechar a noite bem só músicas de corno, bregas e bem açucaradas mas do tipo que são boas de cantar!!!!!


All by myself

When I was young
I never needed anyone
And making love was just for fun
Those days are gone

Livin' alone
I think of all the friends I've known
When I dial the telephone
Nobody's home

All by myself
Don't wanna be
All by myself
Anymore

Hard to be sure
Sometimes I feel so insecure
And loves so distant and obscure
Remains the cure

All by myself
Don't wanna live
Oh
Don't wanna live
By myself, by myself
Anymore
By myself
Anymore
Oh
All by myself
Don't wanna live
I never, never, never
Needed anyone

Eric Carmen

Um comentário:

GAROTA DE OUTONO

GAROTA DE OUTONO

Por um 2010 mais romântico!

Loading...